Utkast: Nu har ...

Nu har jag tagit bort alla gamla inlägg på bloggen, kinda erase my past. Det är ungefär så jag velat göra iallafall de senaste veckorna, men nog om det! Jag tänker inte beskriva vem jag är för de som läser min blogg vet antagligen det och om ni inte gör det lär ni väl lista ut det om ni fortsätter läsa min blogg.

I helgen var det iallafall konfimanders 07 sista återträff, sjukt sorligt faktiskt, men det var ändå väldigt kul! Ibland är det ju lagom segt att lyssna på lektioner men jag har ju träffat Jannike och Frida och vi har alltid så kul ändå så det spelar ingen roll! För er som inte vet det är jag faktiskt kristen, jag går inte i kyrkan, jag svär, jag dricker ibland och verkar kanske inte kristen men jag tror på gud iallafall och det är det som räknas tycker jag.

Iallafall har saknat alla väldigt mycket och kommer nog göra det nu med eftersom de flesta bor långt bort i skåne, men vi har ett speciellt band eftersom vi tillbringat fyra veckor i sträck med varandra. Saknar speciellt kristina, eftersom hon bor i usa och jag inte träffat henne på länge, så synd att hon ska bo så långt bort för vi hade också superkul tillsammans! Men, det är ju som det är.

pusshej <3

Sommaren 07              Vintern 07
Jonas & malin sommaren 07 || Jannike & Frida,, januari 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0