Snöö!

Det snöar! Idag har vi simmat på idrotten, det var helt okej tills brandalarmet satte igång och vi var tvungna att gå ut blöta i kylan. Kallt som faaan. Sen missade jag halva mattelektionen eftersom vi fick alldeles för kort tid att byta om.

Usch, bråka med vänner är inte kul och jag kan bli riktigt jävla lack alltså och då kan resultatet bli att man förlorar nån som man har varit riktigt bra vänn med vissa växer man bara ifrån och ibland är det bara så. Jag har kommit så långt att jag undrar om den vänskapen jag hade med några i nian är värd att kämpa för, för det får mig bara att må dåligt. So this is it, I'm done. Jag tänker inte kämpa för vår vänskap, inte om det är såhär det ska vara. Så hej då eller vad man säger, iallafall för stunden.




Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard ,
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0