snabb update

har varit riktigt dålig på att skriva men haft fullt upp, så här kommer en snabb update

fredags - nt-show, bästa jag sett på länge. Sen gick jag och ylva från sollentunastn hem, och bara hem och slappa eftersom jag varit sjuk.

lördags - lovisa hade gymnastik uppvisning och jag och isabelle åkte dit för att kolla på den. Dessutom hade vi köpt chokladbollar som vi slagit in väldigt fint och skrivit massa wannabe gammeldagsskit på framsida, svårt att förklara men kolla bilden!



Sen stack jag till stan med gamla friidrottsgänget och åt på No. 8 som ligger nära sturegallerian. Aldrig varit där förut men jättegod mat, buffegrej med sushi och får jag sushi är jag nöjd resten av dagen typ. Sen hem till mig igen, folket sov över.

Söndag - Sov till ungefär elva och sen, drog folket hem nån gång vid ett. Jag såg davinci koden och sov ännu mer så jag borde ju vara pigg nu, men nej. Trött och på dåligt humör,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0