sjuk=musik

När jag är sjuk lyssnar jag på musik 24/7, och gissa vad som kom upp på min spellista?
Doktor kosmos!
så sjuuuuka låtar, och jag överdriver inte, kolla här liksom;

Han sitter vid sitt frukostbord och äter fil
Blåvita flingor, blåvita flingor
Idag är dagen då han ska få lön
Blåvita flingor, blåvita flingor
Du får ingen lön idag haha
För du är så ful
Helt otroligt ful

och,,

Han går till socialen och får stryk som fan
Blåvita flingor, blåvita flingor
Han blir 100 år men får ingen pension
Blåvita flingor, blåvita flingor
Det går en langare på gatan och säljer
Blåååviiita flingor
Om du tar dom
och tuggar och sväljer
får du resa till en svunnen tid där samhället var gott


gotta love that , pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0