lördag/söndag

Igår var jag med alexandra nästan hala dagen. Först var vi hemma hos mig och tog det lungt, såg på film, bakade och sånt. Sen stack vi hem till henne i barkaby. 11.30 fick hon sms av sin kompis som sa att vi kunde komma på fest och att vi skulle ta tåget som gick 00.04. Jag och alex springer som galningar upp till övervåningen för att fixa oss speciellt jag eftersom jag var helt osminkad. När vi springer upp för trappen ropar alex "mamma vi ska på fest" och henne mamma säger lagom förvirrad "jahaa ja..?". Hade jag gjort så hade mina föräldrar lackat ur och frågat "var är den? Hur många är där? När kommer ni hem? Hur kommer ni dit? o.s.v" men det var visst okej att bara göra så ;)

Vi hann inte va särskilt länge på festen och den var rätt seg i början, men när det började bli riktigt kul var vi tvugna att dra oss hemot och ta natt bussen som var jättefull! Plus att det var två riktigt packade och säckert höga på bussen, en satt och spydde och den andra sparkade foten i väggen om och om igen. Men det var några rätt roliga snubbar på bussen som vi snackade med. Vad jag uppfattade så hade de varit inne i stan för att gå på nån thailändskklubb men hade inte kommit in för att de inte var thailändare. Låter riktigt stört men sure ;)

Vi sov bara 5 timmar så när jag kom hem på eftermiddagen somnade jag på köksgolvet och sov i runt två timmar och nu har jag riktigt ont i huvvet alltså, så ska nog vila lite mer!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0