Friday night!

Riktigt seg dag idag alltså! Jag sov 6 timmar och det är alldeles för lite för att jag ska fungera normalt, kaffe craving alltså.  Efter skolan va jag och badade med några va tjejerna från skolan, asnice och brandlarmet gick inte den här gången! ;) På vägen hem gick jag och Isa förbi ican och köpte massa allt för mycket onyttigt (ialla fall jag). Sen fick hon springa till tåget som hon precis hann med.

Nu gör jag inte så mycket, ska antagligen träffa alex snart och sen ska vi dra på fest om vi orkar, men det är ju fredag så då kan man ju inte bara vara hemma och slöa!

Förresten, precis innan vi gick till badhuset;
Linda: Jag hörde att du är singel Carl, skulle inte banga.
Carl: Va?

(skämt om någon inte fattar, videon hamnar nog på facebook om jag lyckas lägga över den till datorn)


Hare bra,
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0