Dagens

Har precis kommit hem och sitter lyssnar på "If I Were A Boy" av Beyonce. Låten kanske inte är överdrivet bra men texten är underbar och videon är ännu bättre, se den om ni inte har gjort det!

Idag har jag varit i skolan, suprise? Det var faktiskt helt okej men Lovisa har fått mig addicted av chokladbollar så på rasten åkte vi ju såklart och köpte på sollentuna. Skippade mentorstiden för det känns så fucking olönt, de pratade om hur man pluggar inför prov, jag tror nog att jag vet det efter nio år. Iallafall, när jag och och Lovisa kom tillbaka råkade vi gå förbi klassrummet där vi hade det, några från klassen såg mig och började skratta när jag försökte att inte bli sedd av vår mentor. Men allt som allt, helt nice dag faktiskt. På bra humör, vet inte riktigt varför men jag är det iallafall och jag förtjänar det. Hoppas ni också haft det!

If i were a boy, I swear I'd be a better man.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0