söndag

idag har jag varit riktigt dåligt på att uppdatera, men jag har pluggat kemi från att jag gick upp tills nu med korta pauser. Har ju prov på tisdag och hela skallen snurrar med mol, substansmängd, alkaner, trivselnamn och så vidare. Jag går ju egentligen sam men av någon konstig anledning valde jag till kemi som individuellt val, bland de sämsta val jag någonsin gjort, jag måste typ varit hög eller nått när jag bestämde det. Osmart eftersom jag håller på att faila kursen, men jag ska se till att få godkänt och om jag inte får det med allt plugg jag lagt ner så lackar jag. Men nu kallar kemiboken, see ya.

pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag hatar kemi, får typ ångest av att bara höra ordet substansmängd... herregud ser ITNE fram emot period 3

2008-12-14 @ 21:58:34
Postat av: Alma

tihi rätt åt dig? ;) nejdå men aa it sucks big time.

2008-12-14 @ 23:04:56
URL: http://bjellran.blogg.se/
Postat av: jojo

gaaaaahhh!!! mol och substansmängd!!! jag får paniiik!!! seriöst, kemi är det värsta ämnet!!! stackare som valde till det

<3<3<3<3<<3<3<3<3<3

2008-12-15 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0