nicoliciouslife

Läste det här på Nicoles blogg och var bara tvungen att lägga upp det eftersom jag garvade så mycket, så här har hon skrivit ;

Måste bara få uttrycka mit hat gentemot denna otroligt vidriga, motbjudande men ack så populära film....Twighlight! Vad är det för fel på folk, sväljer vad som helst med hull och hår. Det här är alltså en film för alla små idioter som analyserade karaktärerna i harry potter och drog egna slutsatser till filmerna....en film för er fanatsynissar som vuxit upp och behöver uppleva någon typ av fysisk kontakt, men som istället för att göra det själva ligger om nätterna, kramar om sina kuddar med printet " I <3 Edward Cullen" och drömmer våta drömmar om att en vampyr ska komma och hångla upp dem i skogen....kom IGEN! Här syftar jag på flera av mina egna vänner, däribland Yonana, SKÄMS!

här är länken http://nicoliciouslife.blogg.se/2008/december/do.html

pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: Nicolicious

Hahaha tja alma! Kul att du gillade inägget ;)



btw hur gick det med päronen i lödrags?



puss påre!<3

2008-12-11 @ 16:40:00
URL: http://nicoliciouslife.blogg.se/
Postat av: yonana

hahahahahahahhahahaha!!! kul att du kopierar när nicole förolämpar MEJ på sin blogg!!! men Alma, vilken svikare!! Jag trodde att du oxå gillade min "älskling" Edward Cullen!!! LOOOVE TO HIM<3<3<3<3<3

2008-12-11 @ 16:59:41
Postat av: Alma

Nicole: Haha jaa du fattar inte hur mycket jag garvade! jaa du, då gick det bra men sen såg de bilder på facebook, och då gick det inte lika bra! Men de var inte så sura! puss <3



Johanna: Jag har bara ett ord att säga dig. Neeeeeeerd. puss <3

2008-12-11 @ 19:59:48
URL: http://bjellran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0