luciatåget



Först trodde jag att rudbeck inte skulle ha lucia tåg, men sen fick jag reda på att de visst har det men det är bara dem i musikklasser som får vara med vilket jag tycker är sämst! Jag har inte gått lucia tåg sen 5:an och det här året var jag verkligen sugen på att vara med, men neej, då får jag inte! Men mest synd för alla andra eftersom linda och jag hade velat vara porriga tomtar, men nu får ni inte se det!

_______________________________________________________________


Visst är det jobbigt ibland hur fel man kan tro om vissa människor, att man tror att de är ärliga och att man kan lita på dem. Sen får man reda på sanningen och inser hur fel man haft. Visst, man kan ha blivit tillsagt att den inte går att lita på men man vill bara inte inse det och sen när något händer som visar att alla andra har haft rätt. Men man ser ju det man vill se, och nu ser jag sanningen.





pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahahahahahahah!!! faan jag hade verkligen velat se dej å Linda som porriga tomtar!! =P

men nästa år så ;)



men vad har hänt?? prata?

pusss<3<3<3<3<3

2008-12-09 @ 20:04:10
Postat av: Alma

haaha, ja hade lätt velat vara det ;)

2008-12-09 @ 20:08:18
URL: http://bjellran.blogg.se/
Postat av: rebecka

hallå jag är några dagar sen nu ;) men om du vill snacka, så lyssnar jag! :) det vet du kanske ^^

2008-12-16 @ 10:45:55
URL: http://fettnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0