Lucia!

Glad lucia (eller cad man nu säger??)
Idag hade vi luciatåg i skolan, rätt fint fast sjukt tråkigt. Sämst att bara musikarna får vara med. Annars var skoldagen rätt kul förutom att folk tog mitt mobilbatteri och sånt.

Jag, Linda och Josefin stod och pratade och väntade på att josefins lektion skulle börja och då kom "I" förbi och verkade tycka att det var lagom pinsamt och gömde sig lite halvt bakom en kompis. Så jävla kul alltså för oss, synd om han.

Nu har jag just tagit en powernap. Att svara på sms när man vaknar är inte bra, så här råkade jag svara på martinas sms;
Jag vet unge. inte, men gör av mig så fort jag vet :P

Det jag skulle skriva var;
Jag vet inte än, men hör av mig så fort jag vet :)

Ups! Sen var jag tvungen att skicka nytt sms och förklara mig men skrev fel då med så var tvungen att skicka ett till. men men, så går det när jag är trött! Ikväll blir det antagligen till att dra på fest i kärrdal, men det blir nice!

pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0