Igårkväll,

Drog vi iväg till kärrdal på fest, grymt kul eftersom jag kände jättemånga där! Men jag Linda och Sandra han bara vara där i kanske en timme för sen var sofies föräldrar påväg hem så alla var tvugna att gå, synd för det var riktigt kul! Men vi mötte Josefin och henne kompis Mikaela och sen drog vi typ till chillkrök till någon som bodde nära stinsen. Det var väl helt okej där, men vi var ju kul gäng som drog det så vi hade ju kul ändå, fast musiken sög. Jag sa massa konstiga saker. Linda baxade massa godis. Det roligaste var nog ändå om nån hade sett oss på bussresan hem, Linda typ sov, Sandra hickade och jag sjöng på "da botten is nådd".

"Jag tänker aldrig mer göra så jag känner såhär
det kvittar vilken jävla fest och hur många jag känner där,
Da botten is nådd, hur långt kan man nå, 
hur långt kan man sjunka hur kasst kan man må,
kändes för jävligt innan men det börjar bli lite bättre nu igen,
och om jag tappar förstet och trillar ner ska jag klättra upp igen"
- Timbuktu

pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0