17 december (orginellt va?)

Alltså jag och rubriker, det fungerar inte! I alla fall, idag fick jag frågan "vad är du rädd för" och så började jag tänka efter vad jag verkligen är rädd för och blev själv ganska förvånad över svaret. Inte alls de här vanliga, ormar, flyplan, och så vidare utan, att leva ett för vanligt liv. Jag är rädd för att jag kommer vara runt 40 år och inse att jag sitter hemma framför tvn på kvällarna med min familj. Går och lägger mig tidigt, vaknar på morgonen för att gå till ett vanligt jobb som jag inte gillar. Jag är rädd för att inte leva mitt liv fullt ut, att inte lyckas med det jag drömmer om, att inte ha ådstakommit något speciellt, att vara en vanlig Svensson. Och jag är rädd för att inte veta, jag vet inte vad som kommer hända med mig. Jag vet inte som jag kommer bli en Svensson eller inte, det ända jag vet är att jag kommer kämpa för att inte bli det.
Någon som känner igen sig?

pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0