16 december,

Imorgon är det en vecka kvar till jul, bara en! Snacka om att jag inte har några julkänslor alls. När jag var liten längtade jag alltid till jul, men det var väl en större grej då men julkalendrar och allt. Ska jag vara ärlig ser jag mer fram emot maten på julafton än julklapparna och kalle är en grej man måste se på, inte något som jag frivilligt sätter mig ner och ser på i en timme. En kemi lektion känns faktiskt mer lockande, och ni som känner mig bra vet hur mycket jag ogillar kemi.

Nej, ska sluta gnälla nu och försöka leta fram några gamla julskivor för att få mer julstämning. Vill verkligen hitta de vi gjorde i min gamla skola, alfaskolan. Alla klasser sjöng en till tre jullåtar och vi har två cds från olika år. Det är jättekul att lyssna på dem. Ingen försöker sjunga bra utan alla vill höras mest, så ni kan ju tänka er mig och min klass i sjunga när vi gick i trean, det låter inte så där jättabra alltså, haha!

pusshejs <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju galen!!!!!!!!!!!!!!! kalle är såå mycket bättre än gunilla!!!!!!!!!!!!!! nu är jag besviken på dig -.-'

2008-12-16 @ 21:54:57
Postat av: alma

tss, n00b.

malin?

2008-12-16 @ 23:17:19
URL: http://bjellran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0